Kom og vær med til grundejerforeningens sommerhygge (tidlig skt. Hans)
Søndag d. 21/06  2026 kl. 15.

På vendepladsen på ”lille Karensmindesvej”.
Grundejerforeningen sørger for pølser og brød samt en vand/øl pr. deltager. Og skulle du have lyst til at lave snobrød, er der også snobrødsdej, men du skal selv medbringe snobrødspinden.
(Der vil selvfølgelig være skumfiduser til børnene).

Arrangementet er gratis.

Det er dog et krav, at du/I er medlem af grundejerforeningen.
Er du/I endnu ikke medlem, kan du/I melde jer ind ved at betale årskontingent ved fremmøde eller via QR-koden nederst på siden. Det koster 300 kr.

Yderligere information om grundejerforeningen findes på www.soendervangen.dk .

Af hensyn til indkøb af mad og drikke vil vi gerne have tilmelding på forhånd om, hvor mange børn/voksne I kommer til sommerfesten.
Tilmelding skal ske inden torsdag d. 18/6 til Janine på tlf.: 22177581 eller Erling på tlf.: 40826373.

De bedste hilsner fra grundejerforeningens bestyrelse.

 

 

Grundejerforeningen Søndervangen inviterer til Sankt Hans bål for foreningens medlemmer

 

Fredag den 23 juni, kl. 19.00 for enden af Karensmindevej mod ”hundestien”

Vi tænder et lille bålsted og byder på pølser, snobrødsbagning, øl og sodavand og en lille hyggesnak med hinanden

Medbring en pind til snobrødsbagning og evt. en stol til at sidde på

 

Vel mødt

Bestyrelsen

Grundejerforeningen Søndervangen inviterer til Sankt Hans bål for foreningens medlemmer

 

Søndag den 23 juni, kl. 19.00 for enden af Karensmindevej mod ”hundestien”

Vi tænder et lille bålsted og byder på pølser, snobrødsbagning, øl og sodavand og en lille hyggesnak med hinanden

Medbring en pind til snobrødsbagning og evt. en stol til at sidde på

 

Vel mødt

Bestyrelsen

Grundejerforeningen Søndervangen inviterer til Sankt Hans bål for foreningens medlemmer

 

Torsdag den 23 juni, kl. 19.00 for enden af Karensmindevej mod ”hundestien”

Vi tænder et lille bålsted og byder på pølser, snobrødsbagning, øl og sodavand og en lille hyggesnak med hinanden

Medbring en pind til snobrødsbagning og evt. en stol til at sidde på

 

Vel mødt

Bestyrelsen