Grundejerforeningen Søndervangen inviterer til Sankt Hans bål for foreningens medlemmer

 

Torsdag den 23 juni, kl. 19.00 for enden af Karensmindevej mod ”hundestien”

Vi tænder et lille bålsted og byder på pølser, snobrødsbagning, øl og sodavand og en lille hyggesnak med hinanden

Medbring en pind til snobrødsbagning og evt. en stol til at sidde på

 

Vel mødt

Bestyrelsen