Grundejerforeningen Søndervangen inviterer til Sankt Hans bål for foreningens medlemmer

Torsdag den 23 juni, kl. 19.00 for enden af Karensmindevej mod ”hundestien”
Vi tænder et lille bålsted og byder på pølser, snobrødsbagning, øl og sodavand og en lille hyggesnak med hinanden
Medbring en pind til snobrødsbagning og evt. en stol til at sidde på
Vel mødt
Bestyrelsen